12.12.2022 | Kategori : Selskab
STAHLWILLE har fået ny brandidentitet
I år fejrer STAHLWILLE sit 160-års jubilæum. 160 år, hvor vi med pionerånd altid har stræbt efter den højeste grad af kvalitet og præcision.
I overensstemmelse med denne tradition markerer 2022 ikke kun et særligt jubilæum for virksomheden. Det er også året, hvor vi har fået en fuldstændig ny brandidentitet og en omlægning af vores corporate design. Markedsførende, progressiv, autentisk og frem for alt mere kundeorienteret end nogensinde før. Fremtidssikret, helt i overensstemmelse med Eduard Wille, grundlæggeren af vores virksomhed.
For os er det nye corporate design mere end blot et nyt look. Det åbner et nyt kapitel i vores historie. Et centralt element er den videreudvikling af logoet, der igen sætter fokus på familienavnet, og som er udviklet med samme sans for detaljer som vores værktøj.
Det tilpassede farveskema og den nye typografi understreger vores tekniske profil. For os betyder det at være tættere på kunden ikke kun at tilbyde den bedste service, men også at kommunikere troværdigt og tæt på slutbrugeren. Derfor har vi også udviklet et nyt, moderne billedsprog. Det kan du se her:
Velkommen til nutidens STAHLWILLE. Og glæd dig til, hvad der sker fremover!